reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Iliaš

Miroslav Iliaš

Bloger 
  • Počet článkov:  308
  •  | 
  • Páči sa:  36x

Konzervatívec, židofil a sionista. Už nie zarytý priateľ slobody. A čerstvý rusofil. Zoznam autorových rubrík:  Veda - aj tú treba, né ?Odluka cirkví od štátuIzrael, ó môj IzraelŠportíky moje bojovéISATIPataveda (pseudoveda)Súkromné dumaniaPeter UherNezaradené

reklama

Veda - aj tú treba, né ?

Otvorený list novému ministrovi školstva Jánovi Horeckému

Miroslav Iliaš

Otvorený list novému ministrovi školstva Jánovi Horeckému

Pán minister, obnovme prosím akademickú spoluprácu s Ruskou federáciou.

  • 7. okt 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 102x
  • 11
Neprerušujme vedeckú spoluprácu s Ruskou federáciou !

Miroslav Iliaš

Neprerušujme vedeckú spoluprácu s Ruskou federáciou !

Medzi sankciami za ruskú inváziu na Ukrajinu je aj pozastavnie akademickej a vedeckej spolupráce s Ruskou federáciou.

  • 17. jún 2022
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 2 021x
  • 76
Databázy vedecké, potrebné aj nepotrebné

Miroslav Iliaš

Databázy vedecké, potrebné aj nepotrebné

Ako veľmi potrebujú vedci platené databázy, a v akom rozsahu, aby mohli efektívne pracovať ? Pár centov do diskusie k odmlčaným službám.

  • 11. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 078x
  • 5
Ako sme vedu mleli v dánskom Odense

Miroslav Iliaš

Ako sme vedu mleli v dánskom Odense

Denníček môj ! Za všeličím sa Slovák vyterigá do zahraničia - na dovolenku, za prácou, na návštevu. Ja pre zmenu ukážem, ze junák (ešte stále) mladý niekedy cestuje mimo rodnú hrudu aj kvôli vede. Touto (aj cestovateľskou) fotoreportážou by som chcel aj ukázať, ako vyzerá jedno neformálne vedecké stretnutie na Univerzite južneho Dánska (Southern Denmark University) v Odense. Bez oblekov, v pohodlnom letnom oblečení, skoro až v rodinnej atmosfére.

  • 24. jún 2008
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Kvantová chémia, moja pracovná láska

Miroslav Iliaš

Kvantová chémia, moja pracovná láska

Chémia ! Známy prírodovedný predmet. Laboratória, brbotajúci roztok, skúmavky, biele plášte, všakovaký pach. Ale ona nie je iba "kuchárčinou", zmiešavaním chemikálii, ale zahŕňa v sebe aj veľký podiel kryštálovo čistej teórie.

  • 30. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
reklama
SkryťZatvoriť reklamu